olela

Bakesten?

31 innlegg i emnet

Nå har jeg kjøpt linfrøolje da hvertfall! Ett skritt fremover!

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Det stemmer at jeg har prøvd pizza stål. Etter litt testing kom jeg fram til at jeg legger degflektor platene på grillristen og pizzastålet på grill extendereren, Dette jo på en Kamadojoe Classic. Bra resultat.

Men nå har jo jeg dratt dette enda lenger med italiensk pizzaovn. Den første jeg kjøpte fra Steinovnsbakt sprakk så jeg hevet det kjøpet. Så kjøpte jeg en ny fra vegar-ferie.com. Dobbel så dyr men sikkert 5 ganger så bra. Denne kan stå ute året rundt år etter år. Har såvidt fått testet den til brødbaking, pizza og fløte gratinerte poteter.

Kommer med mer omtale etter hvert.

5 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom med både omtale og bilder ja! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden er vel gammel, men infoen kan legges ut likevell. Jeg baker brød på kamadoen, bruker bare deflektorene og stålformer fra ikea. Skal kjøpe med ekstra grillrist og ekstender. Da skal det være plass til 16 brød på big joe i samma slengen fant jeg ut. Ingen forskjell fra å bake i ovnen,... Men ser jo jævli mandig ut med brød på grillen ;)

5 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Je kjøpte ett par fredstones for noen år siden, for å bruke på genesisen, men har ikke kommet så langt enda at jeg faktisk har prøvd de :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Den 11.6.2016 at 13.48 skrev svar:

Je kjøpte ett par fredstones for noen år siden, for å bruke på genesisen, men har ikke kommet så langt enda at jeg faktisk har prøvd de :(

De fungerer bra.

DSC_0822.JPG

3 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå