olela

Weber - Nyheter 2014

1 post in this topic

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now

• Similar Content

• By grillcaines
      Hei, alle!

Registrerte meg her idag i jakten på en god støpejernsform på 57 cm diameter /rund til min Weber Master Touch 57. Innviet den 17. mai og resultatet ble perfekt. Jevn og fin varme over det hele og lett og forutsigbar å jobbe med :-) 

Kullgrill er min greie men ser at gass og andre typer kan være kjekt i sine sammenhenger. Noen som har tips om ren 57 cm støpejernsrist til min weber? Har også vurdert GBS risten med mulighet for innsats av 30 cm Ø indre grillrist. Tips mottas med takk : )
    • By Formann
      Skal kjøpe ny grill å tenkte weber pga kvalitet.

Så litt på nye Genesis 2 med 3 brennere, men etter å ha sjekket litt på nett ser det ut til at Q serien gir bra valuta for penga?

Q3000 går for 5500,- samt finnes over alt, Q3200 går for 6000,- samt at jeg må lete etter en plass som selger disse i området.

Så spørsmålet er vel om man bare skal gå for den Q3000?
    • By Nyerfaren
      Hei!vi skal kjøpe gassgrill for første gang.har funnet 2 stk som vi liker.står mellom Weber q3200 eller spirit 310.hva anbefaler dere?
    • By Herrbrun
      Skal kjøpe gassgrill, og lurer veldig på hva forskjellen på Weber Q-3200 og Q-3000 er. Noen som vet? 
    • By 84mm
      Link til webers sider om nyhetene 2017
      http://www.webergrill.no/grillmodeller/produktnyheter/nyheter-2017-onf0.aspx?PageSize=120&utm_source=Newsletter&utm_medium=Email&utm_campaign=Genesis2&utm_term=&utm_content=