Jørgen

Jørgen hilser

10 posts in this topic

Hei!

Da har jeg registrert meg her.

Har fått veldig dilla på grilling de senere år. Har en drøyt 10 år gammer Weber Genesis Gold (3 brennere + sidebrenner) hjemme og en Weber Q200 på hytta. Hjemmegrillen står fint på verandaen under tak, så den brukes hele året.

Griller alt mulig, men har fått veldig sansen for Pulled Pork. Lammelår blir det også en del av, senest nå på en lett modifisert hyttegrill.

Er frista til å prøve meg på et oksebryst

Drømmer om en skikkelig smoker......

Edited by Jørgen
2 people like this

Hei og velkommen. 

Etter hva du skriver her om hva du har erfaring med vil jeg anbefale deg å starte med en stor  WSM eller kamado type smoker.

En ekte offset smoker krever mer en interesse , den krever lidenskap. Den må følges med ganske konstant. 

Da er det mye lettere med en Kamado. Den er enklere å kontrollere og man får en større mestringsfølelse som kan bidra til å øke interessen. 

Blir BBQ en lidenskap er det lite som slår en ekte smoker i tykt stål. fyre med ved. "det er min mening"

Bruk forumet, spør om alt. Vi har alle gjort feilkjøp og har skuffer og skap fulle av ting vi ikke bruker. 

Lykke til videre. 

1 person likes this

Velkommen hit! :)

1 person likes this

Velkommen!

hei, og velkommen! Håper du vil trives, og at du er med og deler dine erfaringer med oss :)

Hei og velkommen!

Velkommen til det beste grillforumet!  :)

1 person likes this

Velkommen!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now