olela

Trekning av konkurranse - Juni 2015

5 posts in this topic

Da er juni over, og konkurransen som ble holdt blant forumets medlemmer er dermed avsluttet.

Navnet på vinneren finner dere helt i bunnen av dette innlegget!

Det var totalt 24 medlemmer som hadde postet innlegg i juni måned og som dermed var med i trekningen. (Admin og moderatorer var selvfølgelig ikke med)

Listen over deltagere finner dere her:

Liste_-_Konkuransse.thumb.JPG.0c1b648c2f

Vi brukte en nettside som heter random.org til å trekke den heldige vinneren:

Trekning.thumb.JPG.31242ab348cf9f47c5293

Og den heldige vinneren er......... @Bugsy. Vennligst send meg en PM med navn og adresse, så skal jeg sende thermometeret til deg så raskt jeg klarer :)

Gratulerer :D

1 person likes this

Gratulerer med nytt verktøy:burger-flip:

Dette kan umulig stemme, jeg vant ikke ;)

Gratulerer Bugsy :wsmsmile:

Morro... Gratulerer til Bugsy!

Å nei, å nei jeg var så nær! :(

Hehe, nei gratulerer så mye til Bugsy! :D

1 person likes this

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now

• Similar Content

• By olela
      Vi deler ut et ThermoPop termometer til ett heldig medlem! Et lite og hendig termometer av høy kvalitet!
      Alt du trenger å gjøre er å delta aktivt i forumet i løpet av juni. Litt grillrelatert burde det riktignok være, men det er også alt! Dere som allerede har vært aktive i juni er selvfølgelig automatisk med i trekningen.
      Termometeret er rødt, og du kan lese en liten omtale av det her:
      http://thermometer.co.uk/new-products-for-2015/1130-thermopop-thermometer-in-vivid-colours.html

• By olela
      Har fiklet litt med det nyeste termometeret til ETI nå. ThermoPop heter det, og det skal være et litt rimeligere termometer enn Thermapen som dere sikkert alle kjenner til.
      Kort fortalt er hovedforskjellen mellom disse termometrene at ThermoPop er litt tregere enn Thermapen. ETI oppgir 5-6 sekunder på førstnevnte, og 3 sekunder på sistnevnte. Andre forskjeller er at ThermoPop har lys, og roterbart display. Dette er ikke et folde-thermometer slik som Thermapen, men mer en "lollipop" form. Det følger også med ett etui for å beskytte proben så den burde være godt beskyttet.
      Har som sagt fiklet litt med det nå, og må si jeg er MEGET imponert. Har målt i både kaldt, lunka og kokende vann, og dette er omtrent like effektivt som Thermapen. (Jeg mistenker faktisk at det er samme probe som på Thermapen, men at de har måtte differensiere dem på papiret for ikke å ta for mange kunder fra den dyrere Thermapen.) Det viser riktignok temperaturen i hele grader og ikke i tiendeler slik Thermapen gjør, men for de aller fleste tror jeg ikke det burde være noe negativt. Det er ikke rakketforskning vi driver med akkurat...
      Det koster dessuten ca en tredjedel av Thermapen (17 vs 48 GBP), så dette er veldig mye termometer for pengene. I mine øyne gjør dette jobben minst like godt som storebroren, men prisen er betraktelig lavere.
      Mer info kan dere eventuelt lese på ENI sine nettsider.

• By yetiman
      Jeg har lest og hørt om dette arrangementet de siste par årene - men var det dårlig vær eller hva som har holdt meg borte?

Tiltross for nesten blå himmel, var det skikkelig sur vind - og ikke spesielt høy temperatur i dag.

Stemningen var det ikke noe å si på, og det var utrolig gøy å se de forskjellige lagene med varierende grad av seriøsitet (beklager, men noe virket mere gøyalt enn seriøst) - men her er det plass til alle!

Fikk min dose av både fillegris og brisket av Shannon Ford , fikk pratet litt med Craig (som syntes det var veldig bra med et norsk grillforum) og passet på å nevne grillet.no for alle de som ville høre

Det var rimelig klar nivåforskjell blandt deltakerne - og en kommentar fra et lag med hjemmelagd smoker basert på en Rema-kulegrill, var; Vi er de ENESTE her som ikke er sponset!!

Kjente ansikter og navn fra the Norwegian National Barbecue Team var å se i de forskjellige lagene - mens andre bestod av grillglade amatører.

Jeg skal få lagt ut flere bilder i bloggen min i morgen.
      Henning
    • By olela
      Årets utgave av grill-nm går snart av stabelen.
      Vi oppfordrer alle som har mulighet til å stille opp for å se landets beste grillere i aksjon, og for å få inspirasjon til en flott grillsommer.

Les mer hos matprat.no.
      http://www.matprat.n...mat/nm-i-grill/