84mm

Weber's nyheter 2017

4 innlegg i emnet

Bra de har fått inn Summit nå da. De så veldig bra ut da vi kikket på de på NM...

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir ihvertfall veldig spennende å se om Summit blir å finne i noen butikk......

Henning

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
8 timer siden skrev yetiman:

Det blir ihvertfall veldig spennende å se om Summit blir å finne i noen butikk......

Henning

Bare å begynne å spare Henning :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av Nyerfaren
      Hei!vi skal kjøpe gassgrill for første gang.har funnet 2 stk som vi liker.står mellom Weber q3200 eller spirit 310.hva anbefaler dere?
    • Av Herrbrun
      Skal kjøpe gassgrill, og lurer veldig på hva forskjellen på Weber Q-3200 og Q-3000 er. Noen som vet? 
    • Av McBBQ
      Da har Weber sluppet en ny serie kullgriller med dobbeltisolert lokk og hev/senkbar kullrist. Den skal være egnet til langtidsgrilling, smoking og vanlig grill.
      Hva synes grillfolket om denne modellen? Jeg personlig vil vel være mer fornøyd med en slik grill mot en keramisk som kan sprekke (har sett et par som har sprukket) når de står ute i vær og vind hele året.
      Hadde ikke planer om ny hovedgrill, men interessen ble vekket da jeg så denne.
      http://www.weber.com/grills/series/summit-charcoal
    • Av Kaffemannen
      Hei!
      Er det noen som vet om det er mulig å få tak i støpejernsplate til weber E210? Da tenker jeg på ordentlig støpejern, ikke sånn emaljert støpejern som jeg har oppdaget at støpejernsplatene som Weber 7597 har (referanse1 referanse 2). Jeg tenker at uemaljert tåler røff behandling uten at jeg trenger å bekymre meg for emaljen.

Jeg er også skuffet over at E210´min har emaljerte rister.. kunne tenke meg å bytte ut disse mot støpejern også. Mener jeg leste at det var ordentlig støpejern på tidligere modeller?

KM
    • Av Julius
      Noen som trenger? 
      Lokket har litt sprukket emalje nederst på kanten og mangler ene håndtaket (plastikken)! Fungerer helt fint!

Performer bunnen er helt ny! Fin hvis man vil sette en Weber i benk da den har "ører" til å skru fast i benken! Uten bunnventil og askeoppsamler! 

Hentes eller så går det snart på dynga!