haavardk

Kvantumsrabatt på pellet?

6 innlegg i emnet

Hei!

Noen som har vurdert å bestille større mengder pellets for å få en bedre pris?

Jeg synes det er i overkant dyrt med 240kr for 9 kg.

Når jeg lager en svinenakke så går det gjerne med en hel sekk, da havner kjøttet på ca 200kr, og brensel på 240kr.

Noen som er med på å spleise på en pall fra USA eller lignende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jeg være interessert i å være med på. Har ikke noen pelletsgrill akkurat nå, men skal kjøpe en Green Mountain Grill i løpet av våren. Hvilket merke pellets har du sett på?

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off topic, men hvem forhandler Green Mountain??

Endret av olela
Glem dette, så svaret i annen tråd... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke undersøkt forskjellige merker enda, men jeg snakket med en Traeger representant da jeg var i USA, han sa at de kunne sende :)

Skal sjekke litt priser først.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått sjekket noe mer vedrørende priser? En mulighet er kanskje å undersøke om det er noen flere på Traeger-gruppa på Facebook og høre om vi kunne fått en deal med BBQ Shop om vi f.eks kjøper en pall.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av borodino1812
      Hei,

Jeg har havnet i den situasjonen at vi skal ta over hytte. Det står en gammel Europrisgrill som jeg har brukt i noen år, men den skal byttes ut med min Weber Kettle 57. Jeg har en WSM 22", Weber Genesis gassgrill og ovennevnte Kettle.

Spørsmålet er bare hva jeg skal erstatte kulegrillen med? Budsjettet er ca. 20.000, men det gjør ikke noe om det blir noe rimeligere. Vi er fire i familien. Jeg inviterer av og til flere, men vi er sjeldent mer enn 10. Stort sett bruker jeg Kettle. Den fungerer på det meste hele året. Gassgrillen er i bruk i den varme årstiden. WSM brukes knapt, to eller tre ganger i året. Da lager jeg som oftest en haug med spareribs.

Jeg har sett litt på Kamado Big Joe, men lurer på om dette blir litt "overkill". Jeg ser fordelen vinterstid med keramikk, samtidig så er det en forholdsvis høy kostnad. Hva kan jeg egentlig gjøre med Kamadoen som jeg ikke kan gjøre med Kettle/WSM?

Dersom jeg skulle ha byttet ut gassgrillen så ville jeg vurdert pellets, men i dette tilfellet trenger jeg mer en grill enn en smoker. 

Tar gjerne i mot tips om andre alternativer enn over.

• Av msteiro
      Ble nylig den lykkelige eier av en Memphis Pro, og tenkte kjøpe litt pellets å ha "på lager". Vet at BBQShop har, men litt upraktisk ift åpningstider og trafikk, lurte derfor på om det er noen andre steder de selger det?

Greit å ha backup i tilfelle..

Første ladning med ribs kom fra Sverige i går, elgentrecote ligger på nå, og blir nok en bestilling hos Maximat neste uke
    • Av svar
      Yo
      Jeg ser at butikker som bbqshop har mest røykved i pelletsform.
      Er dette likt å bruke som eks flis eller kubber? Blande det bare sammen med kullet?
    • Av Julius
      http://m.dinside.no/928419/hellstroms-pelletsgrill