Sign in to follow this  
Followers 0
Ragnhild

Er det stemning for mnd råvare i april?

1 post in this topic

spørsmålet mitt er enkelt og greit - er det stemning for at vi kjører i gang med månedens råvare igjen, fra og med april? 

Edited by Ragnhild

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

• Similar Content

• By Ragnhild
      April, og på tide med årets første runde med Månedens råvare. 

Siden det snart er påske, så falt valget på Lam denne gangen. 
      Utfordringen er enkel - lag hva du vil på grillen, men det må inneholde lammekjøtt. 

Resultatet av utfordringen kan du poste her - og legg gjerne med et eller to bilder av prosessen. 
      En av de som deltar i utfordringen blir trukket ut til å velge råvare for mai

Lykke til - gleder meg til å se hva dere finner på! 
    • By Ragnhild
      Da er det klart for en ny råvare - denne mnd har jeg valgt Kylling.

her er det mange muligheter, dere! Helgrillet kylling, eller deler av kyllingen - alle varianter er velkomne! Gleder meg til å se hva dere finner på 

levert: 
      Jørgen x2
      84mm
      IvarS
      DavidRS
      ReneR
      magnus007 x2
      MagnusB

• By Ragnhild
      vi er litt sent ute med å dra i gang månedens råvare for juni - håper jeg blir tilgitt.. 

Månedens råvare for juni er Kjøttdeig. Eller karbonadedeig. Kverna kjøtt, med andre ord. 
      Og med det håper jeg at vi får se digge hamburgere, og kanskje en og annen hjemmelaga pølse?! Om noen kverner kjøttet selv, så er det et pluss - men det er ikke nødvendig. 

Lykke til, og kos dere med månedens råvare! 
    • By Ragnhild
      Kalenderen viser 1. mai, og mange av dere er godt i gang med grill sesongen. 

Jeg skal ikke påstå at jeg har tenkt "lenge og vel" på hva oppgaven denne gangen bør være - det er rett og slett noe jeg har lyst på selv.. 

Månedens råvare er RIBS 
      enkelt og greit - og veldig, veldig godt.. 

Grill  i vei - gleder meg til å se hva dere får til denne gangen! 
    • By Ragnhild
      Da har vi gått inn i oktober - og denne gangen har jeg plukket en råvare som jeg mener passer helt utmerket til årstiden.
      Denne gangen vil jeg se retter med lam på grillene easy peasy? og ingen twist denne gangen
      Løsninger lastes - som vanlig opp i tråden her!