84mm

Svensk grill-side

2 innlegg i emnet

Der var det faktisk en del bra ja. Takk for tipset :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av ecount
      Hei,

Jeg arvet nettopp denne grillen av min far, og lurer på om noen av dere kjenner til hvilket merke det er? HAr snakket med landmann på telefon, og de kunne fortelle at det ikke var en av deres modeller. 

Takk for hjelp!

• Av SAS
      Hei

Ny griller her. Kom over denne siden mens jeg prøver å finnevut hvilken kamado grill jeg skal fåeg. Tidligere hatt en gassgrill. 
    • Av Harry
      Hei jeg heter Harald, men det var opptatt ,så det ble Harry
      Har grillet i mange år, (med gass) elsker å eksperimentere. Fugl, fisk, svin, storfe og grønnsaker.
      Det siste året har jeg "bodd" på youtube for å lære BBQ og Smoking.  Funnet mange kanaler som driver seriøs forklaring av begrepet, har også chattet med et par av dem(Texas) 
      Brisket, beefribb, og pulled pork er noe som står på listen " must do". Å tillage pullpork i 12 timer på en gassgrill tror jeg blir vanskelig med tanke på jevn temperatur, da gassgriller er full av hull og sprekker  Er nå på jakt etter en  smoker.  Jeg er her for å  dele av det jeg kan, og lære ting fra dere.
      Det som er det største dilemma er hva for type smoker jeg skal velge Pellet grill eller Offset Smoker 
      Håper noen her inne er ihuga bbqère som kan gi meg de beste tipsene.
      Harald

• Av aujla
      Hei

Jeg kom bort i en artikkel nylig om en kul vedgrill som heter OFYR (www.ofyr.no). Det er noe av det råeste jeg har sett av en grill. Har noen noe erfaring med den? Den virker helt ny i Norge. Hva synes dere om den her på forumet?

• Av MrLofthus
      Hei!

En kar som er glad i mat men har fått øynene opp for god grillmat i det siste årene. Bare hatt gassgrill så ikke blitt optimalt.
      Er nå på utkikk etter gode oppskrifter og tips, og ikke minst hvilken smoker eller kullgrill jeg skal kjøpe!